Clownfobi

Ja, jag har "clownfobi". Eller... jag kan titta på en clown på bild, men då får jag rysningar och bilder i huvudet om hur den clownen bara börjar stycka massa människor, och speciellt barn :S
Ursch jag hatar clowner!
Ibland går det runt clowner på stan eller Mc´Donalds eller så... då tar jag hellre en omväg än att gå på samma trotoar som dom!

Denna historia gjorde ju inte saken bättre:
Detta har inträffat på riktigt i USA enligt mina källor, när och var vet jag inte. Men det är fan skit samma.
Det var en tjej som skulle vara barnvakt åt två små barn, 2 och 5 år gamla. Föräldrarna skulle gå ut och äta middag tillsammans, mysigt.

Sedan får föräldrarna ett samtal, det är barnflickan: "Ursäkta mig, men skulle jag kunna få lägga en filt eller något över er clown-staty i sovrummet, den skrämmer skiten ur mig?"

Föräldrarna: "Ta barnen och spring fort som fan! Vi har ingen clown-staty!!"

Men barnflickan hinner inte, clownen är en sjuk seriemördare ute på fri fot. Han styckar både barnflickan och båda barnen, innan han sedan rymmer sin väg och lyckas komma undan med ytterligare ett mord.

Jag tror stenhårt på det här, man ska ALDRIG lita på någon i en clowndräkt!!
(jag tänkte lägga upp en bild som passar inlägget om clowner... men nej, skulle inte tro det!)

Ironiskt nog så ska Zsolt tatuera in clownen "DET" på underarmen.... kul för mig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0