Bra film, för-för-fest

Ja, Sex and the City 2 var ju som förväntat väldigt bra!
Den hade allt som man förväntar sig av ett "långt sex and the city avsnitt". För det ÄR ju faktiskt som ett enda långt avsnitt, men hur ska man kunna komma undan det? Det är ju inte vilken sorts dålig action/komedi/drama rulle som helst, det ÄR ju faktiskt våra favorittjejer i New York som står för all action, komedi, drama och romantik! Så, sammafattningsvis, filmen är HELT KLART SEVÄRD för alla SATC fans! 



Nu ska jag laga lite mat, sen ska jag ta en snabbdusch, sen måste jag skynda mig att göra mig iordning :)
Det blir antaglingen lite för-förfest här hos oss :) Om Marika kommer tidigare vill säga ;)
Sen bär det av till Skallberget för det riktiga förfesten, sen blir det KROGEN :D Det ska bli roligt att dansa av sig! ;)

Jag lämnade av Moa hos min mamma, Moa verkade glad och hon verkade förstå vad som pågick, att jag skulle åka iväg, men hon verkade lika nöjd för det. Hon fick ju leka med mummu och försöka slita av hennes glasögon! :D Min lilla prinsessa sover i Ramnäs eller i husbilen ikväll, mysigt för henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0