Lunch?

Ligger i sängen och kollar blogg + mail, Moa ligger bredvid mig och låter med sin ljusa, gälla röst :) Mysigt!
Jag är inte nyvaken, nej jag har varit uppe sen 7 eftersom snickare skulle in hit och byta köksbänkar och fönsterbrädor. Fint blev det, med träskivor i köket och vita lackade fönsterbrädor :) Nu trivs man ÄNNU bättre.
Nu väntar vi bara på nytt golv i hallen och våra nya köksluckor!

Väntar just nu på att syster Sirpa ska komma hit och titta på lägenheten. Hon skulle först ta med sig sina grabbar, men det blev ändring så hon kommer själv istället. Funkar ju det med :)

Zsolt ska boka tid för tatuering idag :/ Han har dock en budget som han har att röra sig med, så får se hur pass stort han får för dom pengarna. Men det blir nog iaf underarmen som han tänkt ;) Haha, jag måste få följa med när han ska gadda sig, det är så kul, för han tål ju inte smärta, blod och nålar! :D hahaha, men vad gör man inte för snygghet? ;P
För min del räcker det nog med tattoos för ett bra tag. Men jag vill ju ha in Moa någonstans ;) Men det blir i ett senare skede när jag vet HUR det ska se ut, och VART det ska sitta. Har inga bra idéer än så länge.

Börjar bli lite småhungrig redan... är inte van vid att gå upp klockan 7 faktiskt. Vi brukar börja dagen på riktigt vid typ 9-10. Så då äter jag alltid lunch vid ca 14. Men nu börjar det kurra. Åt frukost runt 8, det blev jordgubb/smultron youghurt med färska blåbär till. Super duper gott! Får se vad som blir till lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0