Mer shopping, magsjuka!

Jag var på stan men Julianna som planerat. Köpte en svart , tajt, tunika med stora röda rosor på och puff-ärmar :) Jääätte fin! Borde inte ha köpt den egentligen, men den kostade bara 149kronor på H&M.
Och så köpte jag en svart kofta med puff-ärmar. Ett jätte bra plagg som jag har velat ha ett bra tag nu, har nämligen ingen svart kofta sen tidigare. Men nu så!
Och Moa fick en tröja av mig också, en ljusgrön med vita prickar på, och en stor vit kanin på framsidan. Jätte söt.
Och av Farmor fick hon en gul sommarklänning med tillhörande kortbyxor och skor, och så fick hon en hello kitty jeanskjol med en vit skjorta med blåa små blommor på. Jätte tjusigt!
Och nu ska jag inte köpa mer kläder på ett bra tag! Har handlat massvis denna månad känns det som!

Och igår blev jag helt plötsligt magsjuk efter frukosten :(
Jag fick jätte ont i magen och det "sög" liksom till lite då och då. Den känslan känner jag igen, så det var bara att vänta på nästa steg.
Men nu inatt så sov jag i 12 timmar och mår mycket bättre nu. Jag drack lite vätskeersättning igår kväll, det smakar hemskt! Det blandas ihop med 1 liter vatten, ½ tsk salt och 6 tsk socker. Ursch!
Och så tog jag några tsk yoghurt. Men det fick jag ju inte behålla. Så det var bara att gå och lägga sig och sova bort bakterierna. Och det verkar ha fungerat bra :) För jag mår bättre nu, men har dock inte vågat ätit något än.

Nu återstår ju bara att se om Moa och Zsolt klarar sig! Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0