Update, Bildboom!

Just nu är Zsolt på träning. Moa ligger och sover så sött i sängen. Och jag sitter och planerar morgondagen. Jag ska träffa Marika imorgon klockan 13. Sen ska vi handla det vi behöver till Lördag :) Det lät som om hon ville kolla på lite nya kläder, och jag ska ju köpa en underklänning :) Toppen!
Sirpa har ju verkligen haft otur, barnen har haft magsjuka till och från nu i, jag vet inte hur länge, och igår så sa hon att Christer också har ont i magen (!) Men idag fick jag glada besked att både barnen och Christer mår bra. Så skönt! Hoppas bara inte Sirpa blir sjuk :S håller tummarna!

Jag kom på att jag inte lagt upp nå bilder på Moa på ett tag. Så nu passar jag på:

Här ser hon ut som en liten fotomodel! :D



Den här tog jag i soffan för nån timme sen. Det gick rätt så bra till en början....
 


Men sen ville hon bara äta upp kameran!


Kommentarer
Postat av: Julianna

Farmors lilla ängel! Kram

2010-03-26 @ 09:55:56
Postat av: Ellinor

Så söt hon är :)

2010-03-31 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0