Tråk-torsdag

Idag har vi inget speciellt planerat här hemma... förutom det vanliga.
Fast Zsolt är iväg för att handla lite utrustning och kläder till Thai-boxningen :) Han tycker det är en jätte kul sport tydligen... Jag tycker dock att det är för våldsamt. Men så länge han utövar det för själva sportens och träningens skull, och inte bara för att lära sig slåss, så kan jag ju inte klaga :)

Imorgon ska jag och Sirpa gå på stan, jag ska köpa nya SKOOOR!! Hoppas på att få hitta vinterskor på REA som jag kan ha nästa år, för mina favoriter gick nämligen sönder :( Och så tänkte jag köpa några vardagliga tyg-skor och ett par fin-skor.

På lördag ska jag även gå på stan med Julianna :) Då kan jag kika på kläder. Skulle vilja ha nån snygg tunika till tjej-festen vi ska ha den 27:e ;)

Det är dåligt väder idag, så en promenad lockar ju liksom inte. Och Moa fick vaccination igår och verkar lite seg av sig. Hon ligger och sover för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0