Tjejfest! 2010-03-27

Det var en helt lyckad och rolig kväll!
Vi började som sagt hemma hos mig. Där vi drack lite vuxendricka och åt lite snacks, samtidigt som vi sjöng Lips :D Några passade även på att göra sig iordning.

Sedan åkte vi ner till Centrum och bowlade på Strike. Jag och mitt gäng som åkte med Veronicas bil blev lite sena, så dom andra hann redan börja innan vi kom dit. När jag väl kom fram så var det min tur, och jag bara springer rätt in på banan och stressar mig fram till att ta ett klot, och det första jag gör är att slå en STRIKE!! :P Helt sjukt! Sen gick det dock inte lika bra direkt efter det. Men jag slutade på en Trdejeplats allt som allt iaf. Bigi kom etta och Julianna kom trea. Dom andra vet jag inte hur dom hamnade, men hamnar man inte ens på prispallen så får man ju bara säga -"Skärpning nästa gång tjejer" ;) hehe!

Efter bowlingen gick vi till Pitchers :) Det var något vi inte hade planerat men karaokie-baren på strike var inte öppen, så vi fick så mycket tid över innan det var dags att äta på Harrys. Väl inne på Pitchers så bjöd mamma mig på en drink och vi alla satt och småpratade om allt mellan himmel och jord. 

Sedan hade vi ju bokat bord på Harrys klockan 20:30. Vi beställde mat och dryck nästan direkt när vi kom dit, men guuuud så lång tid det dröjde! Och dessutom fick inte alla maten samtidigt. Jag, Marika och Bigi hann äta upp vår mat innan dom andra fick sin :P Så vi var inte färdiga före 22:30. Men det var jätte trevligt!
Efter maten skakade vi av oss kalorierna på dansgolvet, och mamma bjöd mig på en till drink :) Snäll som hon är. 
Jag, Marika, Julianna och mamma var kvar längst, nästan ända tills det stängde :) Men man ville ju gå innan det skulle bildas en lång kö till garderoben. Så jag var nog hemma runt klockan två :)
Super duper kul kväll tyckte jag! :D Tack alla som bidrog till att detta skulle bli en lyckad kväll!

Lite bilder:

            
Förfest                                   Pitchers                                  Kate och Jag               Marika

           
Bigi                              Jag                                Julianna                     Mamma


          
Marika och Jag          Jag och Bigi               Dansgolvet (+julianna)


Och som en liten rolig bonus under vår tjejkväll så var det en ASPACKAD stackare som firade sin svensexa med sina vänner på Harrys. Och det blev en bild på honom också :)


Bigi och "svensexa-killen"


Kommentarer
Postat av: Marika

Sjukt rolig kväll :) Det får vi ta och göra om ;D

2010-03-31 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0