Shopping, GODIS, E18

Åååh, vad fint det är hemma nu :)
Vi köpte kökslampa, gråa sofföverdrag till både hörnsoffan och 2-sitsen, en vit vardagsrumsmatta, en krukväxt, en tavelram, en lampskärm till min långa lampfot som står på golvet :) Så nu är det ÄNNU mer piffat och fixat.... javisst ja, en tavla med PARIS på också. Och allt från Ikea.

Men... Zsolt ville åka till RAMNÄS igen :( Så jag får inte vara hemma och njuta av lägenheten. Men vi spenderar bara natten, sen ska jag hem imorgon när jag vaknat.

Idag har vi iaf varit i Hummelsta och köpt godis, sen åkte vi till Ica maxi och handlade lite mat och en "slaskepott", ni vet en sån där som man skopar upp diverse skräp ur diskhon med :P Tyckte faktiskt att det var ett passande namn för en sån, "slaskepott" alltså :)
Sen var det ett jätte roligt sammanträffande att Helena ringde mig och frågade om vi var på väg hem, hon och brorsan min ville komma på besök. Just som hon ringer mig så kör faktiskt jag och Zsolt, ut med vår Volvo på E18 rätt framför Unto och Helenas bil! Så då kunde dom ju bara följa efter oss hela vägen hem :P Haha!

Nu ska vi snart se Parlamentet på tv4, sen ska vi basta, och sen ska vi sussa. Moa kommer nog äta en gång till också, runt klockan 21, men sen är det natti natti för henne också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0