Planering för TJEJ PARTYT!

Så. Idag mår jag bättre :) Har fått sova ut riktigt orentligt idag också, men känner att magen fortfarande är lite öm.

Jag jag den senaste timmen suttit och planerat vår lilla Tjejkväll som vi ska ha nu på Lördag :)
Och den ser ut som följande:
16.00 - Träffas vi alla hemma hos Mig. Jag och Sirpa bjuder på en drink och en snaps, vi äter lite snacks och spelar Sing Star!
18.00 - Dags för lite Discobowling på Strike, och ännu mer drinkar kanske?
20.30 - Äter vi en sen middag på Harrys.
22.00-02.00 - Dans, musik och Party på Harrys! Självklart fler drinkar ;)

Kruxet med att vi så gärna ville vara på Harrys, det är att det är 25-års gräns. Men min syrra ringde dit och försökte få några frikort till mig, Bigi, Poki och Evve. Men det enda Krögaren på Harrys kunde säga var att om vi kom dit innan vakterna anländer (21:00) så skulle det inte vara några problem senare under kvällen. Så, vi fick lov att boka bord klockan 20:30 och på så sätt få in oss som är under 25. Det funkar ju det också!
Men konstigt egentligen tycker jag, för jag blev minsan insläppt där den 25:e december för ett par år sedan när syrran fyllde 30, och då var jag bara 18! Vakterna sa inget då iaf, dom kollade iofs inte ens leg. Jag såg väl ut som 25 då (!) :O
Men om man räknar ihop alla 10 tjejers ålder, och dividerar det med antalet tjejer så blir det 302/10= 30,2! Så medelåldern på oss som ska gå dit är ju över 30! Kul för dom som egentligen är runt 35 eller mer, men inte lika kul för oss som precis fyllt 20! Hehe.

Jag har också skrivit lista på saker jag måste köpa på Fredag till Tjej-festen. Det är en hel del saker på listan! Hoppas pengarna räcker till iaf. Jag har också bestämt vad jag ska ha på mig redan nu! Vilket kommer spara massor med tid för mig på Lördag! Hoppas jag tycker och känner likadant då bara :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0