På tillfriskningsvägen

Dagen efter tjejkvällen mådde jag rätt så bra, även fast det blev en hel del vuxendricka under kvällen :P

I måndags var jag ute på en promenad med Marika, och barnvagnarna förstås. Vi plockade videkissar, som växer på VIDE, ja just det ;)
Vi gick hela vägen till Hälla, där jag handlade lite mat på Willys och svartris på Plantagen.
Sen när jag kom hem så pyntade jag mitt påskris, det blev JÄTTE FINT :D I förra lägenheten pyntade jag inte ens till påsk, men det kanske beror på att jag precis fick reda på att jag var gravid, och hade en hel del annat i tankarna ;)
Men.... senare under samma kväll mådde jag jätte dåligt och hade jätte ont i magen. Och VIPS så låg jag lutad över toaletstolen :/
Så sen i måndags så har det varit ganska kämpigt här hemma. Moa blev sjuk igår också. Hon hade 39 graders feber och var väldigt gnällig och svår att få i någon mat. Men idag så mår hon mycket bättre, och även jag har fått i mig mat.
Det konstiga med min magsjuka var att Julianna fick samma sak under natten till måndagen, och min mamma fick det under natten till tisdagen. Jag vill ju inte svartlista någon krog eller så... men det är den enda logiska förklaringen till att vi alla tre blev sjuka under ungefär samma tidpunkt, det är ju att vi alla tre åt på samma ställe i helgen. Men men.

Idag har jag ändå tagit mig i kragen och tvättat MASSOR med tvätt, fy, skönt att det är en heeel vecka tills jag ska tvätta igen :)
Nu ska vi titta på Andra Avenyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0