Frukost, tunikor, skor, slingor

Nu sitter jag och äter frukost :) Jag ska hämta Julianna om en timme, sen ska vi gå på stan :)
Jag var visserligen på stan redan igår, fast då med min syster. Mn det skadar ju inte att gå och kika lite till ;)
Igår köpte jag tre nya tunikor. En svart med 3/4 ärm, en ljus rosa med axelvaddar och puff-ärmar, och en blommig med stor och låg skurning. Tunna i materialet så dom funkar även på sommaren med ett pas shorts. Och sen köpte jag två par tyg-skor. Ett par färg glada, som "ballerinor". Och sen ett par som ungefär ser ut som converse, fast inte äkta då, och så har dom en liten inbyggt klack på ;) Skiiit snyggt! som är jätte mjuka och lätta att gå i, så det får bli dom som jag kommer dansa i på tjejkvällen ;)
Och så köpte jag nya trosor. Tror att jag slängde runt 20 par trosor när jag kom hem, bara för att rensa och få plats med mer nya.

Jag och Sirpa färgade även håret på varandra igår. Först gjorde jag ljusa slingor i hennes hår, sen blonderade hon bort allt det röda jag hade kvar i håret från den tiden jag var helt blodröd i håret ;) Visst var det snyggt att vara rödhårig! Men det passar sig inte på sommaren för mig, endast höst och vinter tycker jag. Så då är det lika bra att vara blond året om istället.
Men hur som helst så är jag jätte nöjd, äntligen är jag helt blond igen :D

Nu måste jag fortsätta äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0