Besök från Finland

Min härliga morbror från Finland är på besök här ;) Jätte roligt att få träffa honom igen, det var ju iaf 4 år sedan sist tror jag. Han har självklart med sig sin kvinna, dessutom fick han med sig ett av sina barnbarn Alexi. Alltså min kusin Henneles äldsta barn, det vill säga Moas syssling ;) Hehe, komplicerat men sant.

Annars har jag bara sorterat nytvättat och suttit upp gardiner i köket och Moas rum :) Tavlor sattes upp igår, så nu är det fint och fixat hemma, man kan liksom känna sig som hemma nu.

Imorgon ska Zsolts mormor och morfar komma och titta på nya lägenheten. Dom hann ju se den förra, och nu också den nya, tur!

Beställde foton från Extrafilm nu också, som ska hamna i mina nya fotoramar på väggen. Och en förstoring på lilla Moa, 30x40 som hamnar på sovrumsväggen! Älskar att ha massa bilder på vår lilla familj uppe på väggen. Blir jobbigt att byta allt sen när man blir större och större familj bara ;P hehe. Men det blir om nåt år kanske, det visar sig.

Nu ska jag skriva lite med Marika på msn... Sen ska vi hem till oss, Zsolt och Moa har redan hunnit somna här i Ramnäs, vi som bara skulle ta en snabbvisit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0