Stackars Robin, Moa gungar, god mat, dans

Idag vaknade vi upp i Ramnäs :)
Jag var chaffis till syrran igår, hon hade varit och spelat långgolf med jobbet samt ätit middag.
Daniel och Robin skulle vara hos oss ca 3-4 timmar. Det gick jätte bra... tills Robin stackaren fick ett "mamma-anfall". Han kröp runt på golvet samtidigt som han störtgrät :( Han letade väl efter sin mamma. Jag tog ju snabbt upp honom såklart, och började hyssja och vyssja (eller hur det stavas). Han blev lugn till och från, men när han kom på vem jag var igen så hamnade munnen på vid gavel och stämbanden gjorde jobbet :( Så jag ringde min mamma och pappa, dom fick komma dit och ta över Robin. För dom känner han ju igen :) Men i sommar ska vi ju tillbringa några dagar tillsammans på Öland, hoppas han vet vem jag är efter det :)
Daniel skötte sig riktigt bra. Han åt lite godis och spelade x-box. Sen kollade vi på Robin Hood.

Men åter tillbaka till idag:
Det har varit lite halvklart väder idag. Perfekt för Moa, men inte för oss som vill steka lite i solen. Vi tog en tripp till lekplatsen och Moa fick gunga för första gången! Å tänk vilken glädje det var!!! Hon skrattade jätte mycket, det kändes säkert roligt i magen :d Min lilla gulleplutt! Synd att jag inte hade min kamera med mig bara :/
Sen lagade jag en supermiddag! Fläskfilè med hemmagjord klyftpotatis (av bakpotatis), och hemmagjord Tzatsiki och grönsallad! Mums vad gott det var :D

Ikväll ska mina föräldrar ta husbilen till Skultuna och gå på Lagår´n "du, de, du sen duuuu" och dansa lite. hehe ;)
Så vi blir husägare i Ramnäs ikväll ;) Så tänkte ta ett glas vin eller en cider och spela lite kort eller yatsy. Om det inte går nån bra film på tv.

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag va i Skultuna idag och stod med min mamma en stund. Hon stod och sålde lite grejer hon gjort. Korsettväskor och lite sånt :D Kram

2010-06-05 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0