Städ-dag med skrik och gap!

Idag har vi bara varit hemma, jag och Moa alltså, Zsolt jobbar ju...
Så! Idag har jag städat och donat hemma, det behövs ju också ibland ;P
Imorgon kommer mamma hit och ska ta hand om Moa några timmar, för jag ska till The Studio och bli fotograferad :S Kära lilla Marikas idé. Jag är något nervös, men hoppas att det ska gå bra!

Just nu sitter jag och Zsolt och tittar på Sweeny Todd! ÄLSKAR den filmen! <3
Moa sover sedan klockan halv åtta.
Hon har varit riktigt gnällig idag, plus att hon provar sina lungor och skriker rätt ut! Det känns lagom skönt i hlärnan efter en hel dag med skrik och gap :S Men men, hon måste ju prova sin röststyrka ;P
Hon kanske är gnällig och extra ledsen om dagarna för att det är tänder på g? Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0