Sjuk igen??

Ja, det känns så iaf, men det syns inget på termometern.
Jag fick lov att ställa in allt med Marika och Julianna idag. Det är inte smart eller roligt att ha gäster när man har ont i halsen och känner sig febrig :(
Men man får ju dåligt samvete...

Och min lilla prinsessa får inga pussar från mig idag, jätte jobbigt för mig!! Man tänker inte på det i vanliga fall, men jag pussar säkert Moa 100 gånger per dag, och nu måste jag hejda mig varje gång! Inte klokt.
Nu ligger hon på golvet och rullar runt, hon leker lite med vår lurviga matta. Första gången hon tog tag i den så fick hon rysningar! hahaha!

Men jag måste bli bättre till imorgon, då kommer Sirpas barn hit och leker nåra timmar medan Sirpa är på jobbkalas och Christer jobbar i Sthlm. Och senare på kvällen var det tänkt att vi skulle till Ramnäs, för Zsolt har lovat pappa att hjälpa till med att hugga ved för lääänge sen, men det har inte blivit av än! Men får se hur det blir nu...

Det bästa vore om jag blev frisk till ikväll, då skulle jag kunna köra Zsolt till träningen och sen åka hem till fam Farkas på Vallby. Men det är inte kul när man är sjuk, för Moa blir så himla mammig och gnällig efter klockan 19, och då är det jätte jobbigt för henne att inte kunna sova. Så vi får se, jag har ju åkt dit förut... men nu verkar Moa ha hamnat i sitt "8 månaders mammighets stadie" :P

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag är seg jag vet ;) Antingen så glömmer jag eller så orkar jag inte :P Så hinner säga allt :P



Hoppas att du blivit frisk iallafall :) Jobbigt att vara sjuk såna här fina dagar ;)



Hoppas att det går bra med barnen i morgon och ha det så jätte mysigt i Ramnäs. Får se om vi kankse ska åka ut till Dingtuna i helgen. Kram

2010-06-03 @ 23:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0