Parasoll, frisbee, korvar

Idag har jag lyckats fånga lite sol :D Moa satt under parasoll i skuggan, hon har suttit där hela dagen utan att gnälla, vi gick in emellanåt och matade henne bara. Skönt! Nu har man njutit av sommarvärmen!
Jag och Zsolt har spelat diverse spel också... först kastade vi frisbee, men den kom bort ganska snabbt :P Sen provade vi kasta ringar och täffa pinnar :P Sen hämtade vi träracket och boll. Så det va lite roligare än att bara ligga still i solen. Jag letade efter Boule eller badminton, men det hittade vi självklart inte, så man tyar det man har!
En Twister har jag hunnit klämma i mig också däremellan, och sen delade jag, mamma och Moa på en Magnum. Allt för att just Moa skulle få smaka lite vaniljglass i värmen.
Nu på kvällen har vi grillat massor med olika korvar, har precis ätit klart.

Vi ska stanna en natt till i Ramnäs, jag vill passa på att sola lite imorgon när mamma kan ha Moa. Hoppas på SOL bara :S Pappa och Zsolt åker till jobbet klockan halv sex;P haha

Nu blir det väl duschen snart, och sen slappa lite resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 15:30:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0