Öf, skattepengar, smörgåsar

Jag blev färdig lite snabbare än vad jag trodde. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 10:15, sen bär det av till öpna förskolan med Marika och barnen. Moa ska få leka av sig lite igen, men hon verkar ganska trött :P hehe. Hon vaknade klockan 8, och sen har hon varit vaken sen dess, hon brukar ju sova efter frukost, men inte än. Hoppas hon somnar i vagnen sen, så hon orkar leka på Öf.

Jag hoppas på skattepengar denna vecka, är helt pank annars för tillfället :( Men vi har ju roat oss mycket för pengarna vi hade, så det känns inte så farligt :) och nästa vecka är det ju löning för Zsolt.

Moa fick smaka på smörgåsar igår, en med leverpastej och en med messmör. Det tyckte hon inte om!! Leverpatejen fungerade rätt så bra, lite kvälvningar bara. Men messmöret..... hon spydde ut sin kvälsmat över hela golvet nedanför matstolen :( Stackars liten. Men vi måste fortsätta vänja henne vid smörgås, men det blir nog leverpastej ett tag framöver.

Hoppla, nu har Moa somnat i soffan bredvad mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0