Midsommarafton i Ramnäs

Det blev en god mat och en god stämning i lilla huset i Ramnäs :)
Min faster och hennes man kom dit som planerat. Vi kastade pil och körde lite "kast med liten boll" också. Det gick inte så bra för mig i någotdera, men kul var det iaf :)

Moa var glad och uppåt hela dagen. Hon fick smaka på lite smörgåsrån när vi åt mat, det tyckte hon var spännande!

Idag skulle vi ha varit ute och solat, men det är FAN SÅ MYCKET MYGG I RAMNÄS, speciellt vid ån, så det tamejfan inte! Stackars lilla Moa har ju redan 10 myggbett sedan midsommarkvällen :/ Så nej, vi skonade henne och oss själva och stannade inne mestadels under dagen. Men sen tog mamma Moa så jag och Zsolt gick ut och kastade pil och grillade :) Mysigt.

Imorgon har det tänkt att bli sol i västerås, iaf enligt smhi. Och då hoppas jag att jag får gå ut och sola lite för mig själv, det skulle vara GULD! Att bara få ligga där och steka och lyssna på radio i hörlurarna... dream... men det visar sig om familjen vil följa med kanske. Men Moa klarar ju inte så länge i solen :/

Nu sitter jag och läser inlägg på Familjeliv, mycket konstigt kan man läsa om där :S
Zsolt föröker gå upp i level på sitt spel :P
Moa sover sedan klockan 22.

Lite bilder från midsommar:

Midsommar Moa ♥


Mumsar på sina rån ♥


Min smarriga sommartårta! Nästan hela åts upp på en gång, och vi var bara 6 personer, Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0