Låååång dag

Ja, dagen har varit lååång känns det som.
Jag har varit ute och sprungit hela dagen, med stackars Moa. Fast hon verkade inte så påverkad av det, men jag själv tyckte synd om henne. Från Öf till Max, från Max till toys-affären och därifrån till Hälla shopping och alla klädbutiker där inne :S Från vagn till bil hela tiden för Moa, när hon istället säkert ville sitta hemma och leka eller gå i gå-stolen. Men men, nån gång måste hon ju också följa med på shoppingtur. Hon mådde ju bra iaf. Hon skrattade när man pratade med henne och satt och tittade på alla människor som for runt hit och dit.
Men! Nu till det jag köpt idag. Det blev självklart en fin present till min gudson, Dennis. Moa fick en liten lasbil i mjukplast med däck i hårdplast :P Så nu har hon en sån där intressant leksak med hjul på, som det finns så många av på Öf :) Inne på Hälla shopping provade jag en hel del kläder, men hittade inget som jag kände att jag bara måste ha! Det blev iaf en jätte fin blommig body till Moa från Kappahl! :D HUR FIN SOM HELST! Tog strl 80, så blir det inte tajt så fort ;)
(och på Max blev det kyckling nuggets om det nu skulle intressera någon)

Imorgon blir det inget ÖF, Marika hade inte tid. Men jag och Moa ska nog ta en liten promenad till Apoteket och hämta ut mini-piller till mig, och sen kan jag ju passa på att tvätta (om det finns en ledig tvättid i sista minuten!!!) och kanske städa och plocka lite här hemma.

På Lördag ska Moa sova borta en natt hos farmor och farfar, det var visserligen väldigt nyligen som hon sov borta min lilla prinsessa, men dom ska snart resa bort och då kommer dom inte träffa Moa på 5 veckor. Det är ju självförvållat när man åker på semester så länge.
Men, dom ska ha henne över natten en sista gång innan semstern iaf.
Så på Lördag hade vi kunnat gå ut och dansa, men jag vet inte om jag har lust nu. Det lutar åt att vi ska göra hemmagjord pizza (kanske hyra film?) och bara ta det lugnt, och sovmorgon för båda på söndag.
Sen på Söndag är det kalas i Västerfärnebo.

Zsolt har somnat i soffan nu. Jag börjar också bli trött, det blir nog sängen inom en väldigt snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Jo du. Dennis ser verkligen fram emot att Moa kommer. Säger ju att hon älskar Moa

2010-06-11 @ 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0