IKEA, vattenmelon, storhandla

Idag åkte jag till stan med syster Sirpa opch barnen. Hon bjöd mig på Spicy Hot. Det va smaskigt, men tyvärr så fick jag i princip slänga i mig maten för Moa var super gnällig och hungrig samtidigt :/ Men efter en burk pasta med broccoli, ostsås och gräslök så blev hon mätt och belåten. Moa och Robin delade även på en mumsig fruktpuré som efterrätt :)
Efter det gick vi till Lindex och där hade dom 50% på alla håraccesoarer, så jag köpte tre saker för 50 kr.
Efter det åkte vi till Hälla. Det blev en sväng på Ikea! Jag köpte lite smarta krokar att hänga kläder och dylikt på, sån där som man hänger på dörren. Och så köpte jag en kristallkrona till sovrummet! :D Äntligen har vi taklampa i sovrummet :P hehe. Den hänger inte 100% perfekt, men det får vara så tills min pappa "superfixaren" kommer på besök, Hihi.
Marika och Johannes va förbi här också på kvällskvisten. Det var trevligt :) Vi kommer ju ses mer imorgon på ÖF!

Nu har jag ätit 1 kg vattenmelon men är fortfarande sugen på något. Inte bra!
Moa ligger och sover redan. Dock fick hon aldrig sitt kvällsmål, så får se om hon vaknar vit typ 22 :S

Imorgon ska vi till Öppna förskolan och leka lite :)
Efter det ska Moa hem till Farmor och jag och Zsolt ska till Tati. Zsolt ska få nya Jeans, och jag ska få toppar och leggins ;) Yeah!
Efter det ska vi åka och storhandla, på både ÖB och Ica Maxi. 
Jag gillar ju att åka och handla så jag klagar inte!  :D

Johannes och Moa sitter i vår säng ♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Naw, vilka sötisar :) Johannes somnade som en stock när vi kom hem ;D



Ses i morgon. Kram

2010-06-15 @ 00:53:34
Postat av: Syster-Yster

Förstår att du är sugen på nåt efter en vattenmelon, den innehåller ju bara vatten. Du fick väl springa på toa hela natten kan jag tro. ;-) Kraaam

2010-06-18 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0