Helgen

Helgen har varit jätte bra! :D

I fredags spelade jag och Zsolt massa sällskapsspel på kvällen :P Det va länge sen.

I lördags lämnade vi Moa vid 13. Sen åkte vi först till Spicy Hot och åt :P MUMS!
Sen åkte vi till Ikea och småhandlade lite. Vi ville mest ha något kul att göra. Men vi köpte iaf en ny filt till Moa, batterier, två rosa lådor på hjul till Moas leksaker, ett gosedjur till Moa, smörknivar, skedar och skålar till Moa samt nya Ikea tvättpåsar :)
Sen åkte vi till Ica Maxi och köpte hårfärg och något mer, jag är nämligen brunett nu ;P
Sen åkte vi hem vidare för att kolla om ÖB eller Rusta var öppet, men vi var för sent ute. Sen åkte vi hem och grejade och donade lite och senare började vi göra våra hemmagjorda pizzor. mmm, vad gott det var. Både Gouda och mozzarella på :D
Sen kollade vi på Prinsessan och Grodan medan vi åt pizza. Sen färgade jag håret och medans färgen satt i så spelade vi Rock band :P Jag ägde på trummorna som vanligt ;) Efter jag sköljt ur färgen så tog vi ett bad tillsammans. Det var också jätte länge sen, och mysigt var det.
Sen kollade vi på nån Rocky film på tv.
En mysig, välbehövd och fullspäckad kväll med andra ord.

Idag hämtade vi Moa vid 16, innan det fick vi mat hos Zsolts föräldrar. Det va riktigt gott!
Sen åkte vi till Västerfärnebo och min gudson Dennis, som blev jätte glad över sin present! En Gomitri-borg, som han så väl behövde till alla sina nya gomitri figurer. Och hela 3 kramar fick jag för det! :D Så han måste blivit mer än nöjd. Hehe.

Nu har Moa somnat för ca 30 min sen. Jag lägger upp lite nya och gamla bilder på Facebook. Jag ska väl också lägga mig såsmåningom.
Först lite bilder:

Moa övningskörde lite stillastående bil i väntan på familjen Larsson.




Sen hittade jag även denna sötnos på kameran. Från dagen då vi skulle vara barnvakt åt honom och hans bror...
ROBIN!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

precis! Förstår inte föräldrar som ger sina mini barn både godis och annat onödigt. Hos oss är de nog 'niclas som är mer nogrann faktiskt. och de är skönt att vi båda har samma tankar kring just sötsaker.

2010-06-14 @ 09:29:37
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Syster-Yster

Jo du, han gillar borgen skarpt. Dennis vaktar den hela nätterna bredvid sig i sängen för att brorsorna inte ska ta den. Det första han gör när han vaknar så plockar han ihop den och sitter sen i soffan och leker. Sen när han lekt klart "gömmer" han den (under sängen har jag sett) för att inte nån kan ta den utan lov. Dennis tog tom kort på den för att visa alla kompisar på dagis vilken cool sak han fått. Kraaam

2010-06-18 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0