Hår, smink, kalas, Max

Idag har jag fixat håret med Wawe-maker :P Nu fattas bara sminket :D
Moa åt frukost vid 8, och nu har hon somnat i hallen, mitt bland leksakerna. Haha!
Vi ska iväg till Öf idag också, och senare idag ska vi åka till Toys´r´us med moster Sirpa, Daniel och Robin. Vi är på jakt efter en present till min gudson Dennis som fyller 5 år snart, stora killen! Han har kalas redan nu på söndag, och Moa har fått ett inbjudningskort ;P
Jag hoppas på att det blir Max sen också, det var länge sen! Och jag har ätit bra på senare tid, så lite Max ska inte skada.

Näe, som sagt, smink nästa!


Kommentarer
Postat av: bigi

Fan max ska man aldrig få dåligt samvete över :D För det är så jävla goooottt :D

2010-06-09 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0