En sen uppdatering

Ja, klockan springer ifrån mig. Men jag hinner skriva ett litet inlägg :)
Zsolt ligger och snarkar bredvid mig i soffan, och Moa snarkar i sovrummet! Hehe

Idag tog jag och Moa sovmorgon, det är därför jag orkat vara vaken så länge nu. Sen har jag tvättat 2 ½ veckors tvätt! Det var ju inte liiite. Vet inte vad det var som kom emellan då jag egentligen skulle tvätta, men sen fanns det inga tider som passade förutom idag. Så det blev 5 proppfulla maskiner! Men nu är allt rent och upphängt, jätte skönt.
Jag blev sugen på Tacos när Marika nämnde det igår, så vi köpte det idag och lagade till det samtidigt som vi tittade på kronprinsessans typ föreställning på operan i sthlm. Det kändes ovanligt att titta på något så "sofistikerat" och så "vuxet" :P Hehe.
Igår var jag och Marika förresten på Erikslund efter Öf. Jag hittade min ljusblåa t-shirt som jag var ute efter, och en konservöppnare till Zsolt.
Imorgon ska jag och Marika gå på stan, själva utan barnen :) Det ska bli roligt och avkopplande tror jag.
Elinor och gänget ville att jag skulle med på krogen idag, och jag ville det ett tag, men det tyckte inte Zsolt att jag skulle göra :/ Så det blev inget. Men jag får ett brejk imorgon på stan istället, så det gör inget :)

Stackars Moa, eller snarare stackars Zsolt! Hon är verkligen INTE pappas flicka längre. Hon bara gråter och gråter när det är dags att nattas om hon sitter i hans knä. Men så fort hon är med mig så lugnar hon ner sig och pratar och busar och myser :S hmm, det blir väl så när det bara är jag hemma om dagarna. Men imorgon får dom lov att klara sig själva. Men då gäller det att han umgås med henne också, och inte SPELAR bara för att jag inte är hemma. Vi får väl se...

Nu ska jag gå och dricka lite vatten, är himla törstig efter tacosen. Sen ska jag duscha och sen sova!

Här är först lite bilder på när jag, Moa, Marika, Johannes, Sirpa, Daniel och Robin var på busborgen!
Moa fick leka i bollhav för första gången och åka bobbycar för första gången! Det gick hur bra som helst!
(klicka för förstoring)

     

     

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahhaa du får följa med nästa gång vi ska ut :D

2010-06-20 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0