Lockar, barnvakt, tokiga Moa!

Igår satt vi ute med Marika, Micke och Johannes, det var trevligt, synd bara att jag hamnade i skuggan :(
Idag verkar vädret inte alls så soligt :( Ganska kallt ute när man sitter still, så får se hur det blir ikväll.
Imorgon ska jag tvätta, och då ska det vara typ strålande sol och 26 grader! :S Typiskt!

Idag har jag haft lite extra lust att fixa håret, mer än vanligt alltså, så jag tog fram min locktång och gjorde sånna där skruvlockar :D Mycket trevligt.
Jag och Moa var på Ica Maxi, jag tycker det är hemskt mysigt att gå själv med henne :) Hon är så duktig i affären och ligger i den där babysittsen och jollrar och pratar med folk <3

Just nu ligger Moa och sover, och jag ska laga lite mat till mig.

Hmm... vi skulle behöva ha barnvakt till lördag-söndag. Men mamma och pappa är på semester, och zsolts föräldrar är ju också borta. Jag har frågat Sirpa, får se vad hon kommer fram till, får besked imorgon eller ikväll.

Moa bökade lite i sängen i förrgår natt, hon slängde iväg kudden och sparkade bort täcket, sen efter 1 timme gick jag och kollade till henne, då låg hon såhär:


Hhihi, sitt gossedjur som kudde! <3 Så söt!! <3


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

"Man tager vad man haver". Ja söt är hon!

Kraaam

2010-07-12 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0