Sommarfesten 2010

Helgen har varit toppen! Och VARM! :D
Moa for till Ramnäs redan på fredag kväll :) Hon skulle vara där med sina två kusiner Daniel och Robin, medan de unga föräldrarna skulle gå på grillfest och festivalen i stan.

Vi började som sagt hemma hos Kate och Ari på Hökåsen. Vi åt massa god mat, grillad kycklingfilé och fläskfilé, med sallad och massa goda röror! Mums! Kate gjorde sig egen specialare, den är himmelsk!
Samtidigt drack vi självklart massa goda drinkar och lite vin mm. HUR trevligt som helst!
Bra musik var det också. Lite blandat: Abba, Nightwish och de nya heta hitsen som David Guetta och Jason Derulo m.fl. Kunde inte blivit en bättre kväll.
Senare på kvällen tog vi bussen till festivalen som va i stan, där gick vi in i Plutos öl-tält, träffade gamla bekanta och efter det blev det nån konsert :) Jag hade velat åke mer karuseller dock, istället för att stå och stampa till ett helt okänt band som jag aldrig någonsin sett förut :/ Men men, you go with the flow i guess.
Ännu senare på kvällen träffadevi på Zsolts kusin med sällskap, så vi bestämde oss för att ha efterfest hos oss när öl-tältet stängde. Men det blev inte så långvarigt, så vi va i säng vid klockan 4.
Helt klart en underbar kväll! 

Moa kom klockan 8! Så jag sov 3 timmar inatt :P Men jag brukar inte kunna sova när jag är på pikalurven heller, så det gjorde absolut ingenting! Skönt att få hem prinsessan igen, saknat henne trots att man haft roligt!

Idag väntar en törstig, seg, illamående dag..precis som det ska vara dagen efter :P
Men får se om vi orkar ta mig ut till lkparken iaf med Moa :)

Lite bilder:
(Javisst ja, jag har färgat håret också! Färgen syns ju ;P)

        
     


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Syns på bilderna att vi hade såååå roligt.

Just nu dagen efter e det lite mindre rolig. Ska presis till att trycka i mig lite bakis mat. Thihi

Älska dig syrran!

2010-07-04 @ 12:16:30
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

Nä, förra året hade hon en i strl 62-68. Som vi använde typ 2 ggr. I år har hon i strl 86. Fast då är den ganska stor, men bättre de än för tajt :D

2010-07-04 @ 20:13:08
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0