The Studio, Casanova, grilla?

Ja, då har man varit "model för en dag". MEN, bara för att upptäcka att man verkligen INTE är någon model!
Jag har haft bilderna i några dagar och försöker vänja mig vid dom... men jag tyckte bäst om dom när vi var på The Studio, nu tycker jag mindre och mindre om dom. Hade jag kunnat, så hade jag ändrat mig och bara köpt typ 3 bilder för sakens skull...
Jag tycker inte att ljussättningen är bra och jag stör mig på att fotografen, som är proffs ((!!)), inte kunde s och nämna mina hårsnoddar som sitter kvar på armen.... och högerarmen är ju fan med på nästan varje kort :(
Aja.. att bli sminkad och fixad var iaf kul :D Och det var jätte kul att gå dit med Marika. Så hela upplevelsen i sig får en 4 av 5 möjliga ;P

Hm.. vi skulle ha grillat igår egentligen med Marika, Micke och Johannes... men vädret var för blåsigt och tråkigt till en början, men sen blev det ju fint men då hade vi redan ätit annat :P

Jag var en sväng på Coop Forum och köpte sallad, kyckling och jordgubbar! Dom sålde nämligen Svenska jordgubbar för 15 kr litern... jag är inte nationalist annars, men när det gäller jordgubbar så! ;)

När jag kom hem fån Coop så stod det en man nedanför vår balkong och spelade gitarr och sjöng något fint på spanska :D Han sjöng för tjejen som bor under oss, han gick nämligen in i trapphuset, fortfarande sjungandes, och stod utanför hennes dörr också. Till slut öppna hon och han fortsatte att sjunga inne i lägenheten ett tag också. Hehe. En riktigt Casanova! Hoppas hans knep funkade ;P

Jag hoppas att vädret klarnar upp sig så att vi kan grilla idag istället. Vi ska nämligen dricka lite alkohol ute i sommarvärmen också ;) Så det ser jag fram emot om det verkligen blir av.
Men annars ska ju jag och Zsolt hem till Kate i hökåsen på lördag och grilla och festa lite. Senare på kvällen ska vi ivåg till hamnen och åka karuseller på festivalen :D

Några bilder från fotograferingen kan jag bjuda på trots allt:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0