Kort klänning, semester, blå himmel

Nu har jag gjort mig i ordning för dagen. Det är ju bara för varmt, så det fick bli en kort klänning bara :P
Får se om håret åker upp i tofs senare på dagen också, så jäkla varmt med utsläppt hår på dessa vama sommardagar! :S

Idag är Zsolts första semesterdag! :D Han tog två dagar extra nämligen ;) Så idag ska vi iväg och storhandla allt vi behöver till Öland plus lite till. Senare ska jag tvätta också, alla klänningar måste ju med! Och ännu senare ikväll hoppas jag att vi hinner packa allt, för imorgon bitti bär det av till Ramnäs för att byta volvon mot husbilen, men bara tillfälligt! Och imorgon, förmiddag förhoppningsvis, så ÅKER VI!! :D Vi valde att åka en dag tidigare för att slippa stressa ner till Öland. Incheckningen är ju på Lördag klockan två. Så vi kan åka ner lugnt och stilla och stanna där vi vill, äta där vi vill och sedan sova vart vi vill längs vägen :) Det ska bli SÅ SKÖNT!

Väl framme på Öland hoppas jag på klar blå himmel med ca 24 grader och lite lagom vindar. Men jag tror dock att det blir runt 30 grader där med :S Hoppas Moa klarar värmen ganska bra iaf, så det inte blir en helvetes semester för henne!

Nu hör jag att Moa pratar i sovrummet, dags att väcka herrn i huset också för frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0