illa, jag mår illa

Jaha, då var Power Meet avklarat.
Gårdagen började bra, fint väder gott vin och roligt sällskap.
Men kvälen kunde ha slutat lite bättre.
Jag hade behövt en liten röst som bara sa "stopp" i rätt tid kan man säga ;)
Jag har ett rivmärke på armen och en på skinkan, som ett bevis på att man KAN kissa i buskar, men det är inte lätt! :P Hehe.

Jätte härligt att se Moa idag! Hon var jätte glad när Sirpa kom med henne till oss. Hon har tydligen stortrivits hos dom och lekt med både Robin och Daniel. Det tog ungefär 10 min från att vi åkte tills hon hade glömt oss och börjat leka :D Sirpa tyckte Moa va så lätt att ta hand om så det ville hon göra fler gånger. Men Syster Yster står ju på tur också ;)
Moa har bajsat TRE gånger idag! När hon har varit borta hemifrån så brukar hon bli förstoppad, men hon kände sig väl som hemma där i Sura med Sirpa och hennes familj. Kanon!

Nu håller jag snart på att svimma... det är varmt och jag är B.A.K.I.S så det bara skriker om det!
Men inte så konstigt heller, så som jag blandade igår... URSCH! FY!
Illa, jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0