Ny upptäkt: The Baseballs!

Jag har upptäkt ett nytt band som fallit mig perfekt i smaken!
The Baseballs - Ett rockabilly band från Tyskland som gör rock`n`roll covers på kända låtar. Släppte sin skiva Strike i Tyskland och österrike i maj 2009 och i oktober samma år i Finland. Dom klättrade rätt upp på 1:a plats på albumtoppen i Fanland.
Dom har gjort svängiga covers på bl.a. Rihannas Umbrella, Katy Perrys Hot´n Cold, Leona Lewis Bleeding Love och faktiskt Pussycat Dolls Don´t Cha!
Lyssna och njut!!!


Måste erkänna en sak.... jag har Lady Gagas album The Fame Monster....
Jaa, jag vet att jag dissat henne tidigare, men blev lite småkär i låten Bad Romance.
Så nu har jag det albumet också, och låtarna är väl okej partylåtar. Men Bad Romance är ju bäst ;)

Nu sitter vi och väntar på Fam Farkas från Sala. Har bakat en sockekaka för vi hade så dåligt med fika hemma.
Moa somnade nyss, hon har badat och ätit och busat, så jag förstår att hon blev trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0