Läkarbesök

Var nyss hos läkaren, fick bekräftat på en gång att det är halsfluss! Så det är bara att knapra penicilin i två veckor framöver. Mår lite bättre idag kanske, vet inte riktigt. Har fortfarande inte ätit något :( har gått tre dagar utan mat nu. Jag är liksom hungrig men känner att jag varken kan eller vill äta för att det gör så ont. Tog två klunkar nyponsoppa igår, men that´s it.

Jag väntar till penicilinet börjat värka innan jag gullar och håller på med Moa. Tur att Zsolt är hemma, tyckte läkaren också. Hon tyckte min hals såg jätte dålig ut, men det här är inget av vad det va igår!! Kunde knappt andas ju :(
Men nu ska det bli bättre.
Jag har 7 dopkort kvar att göra, får se när jag ha ork för det. Sen blir det iväg och jaga frimärken, Sirpa sa att det är slut överallt, iaf när man vill ha 20 st. Men man får väl köpa lite här och lite där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0