Lägenhet, muffins, barnvakt

Idag ska vi kolla på lägenhet :) En 3:a på 79 kvm på Rönnbergagatan 11. Den ska helrenoveras innan vi ska flytta in, för den förre hyresgästen hade bott där så himla länge och slitit ut allting :D Perfekt! Då behöver man ju bara kolla så att man gillar planeringen och storleken på rummen.

Igår va vi hemma hos Sirpa och bakade dop-muffins :) Vi gjorde ca 50 st med blåbär och ca 80 st med hallon. Det va dom godaste muffinsen jag ätit! Moa fick va hos mormor så länge :) Dom gick på promenad med vagnen och jag antar att dom mös en hel del. Min mamma ska även vara barnvakt idag när vi tittar på lägenhet.

Nu ska jag väcka Zsolt och börja fixa iordning mig för dagen.


Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

okej, elräkningen kommer varje månad här, vill inte ha var 3:dje blir så drygt då när de blir mer en månad :P



Var lägenheten bra?

2010-01-20 @ 17:52:56
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

kristaller klumpar sig inte, dom omsluter kisset, så de enda du ska plocka bort är bajs, allt kiss hamnar i kristallerna, och när kristallerna är gula, ca 3-4 veckor senare så kastar man allt och fyller på med nytt. ser ut som glasbitar :P säljs på både ica och willys. En stor påse räcker i 4 veckor åt 2 katter och kostar 99 kr..

2010-01-21 @ 15:02:04
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0