Hej då julen, föräldragruppen, dop-pyssel

Jag har två som verkar intresserade av katterna... svårt att välja. Men den ena vill bara ha Presley. får se ikväll hur det blir. Om "Jessica" vill ha båda två så blir det hon som får ta dom.

Nu är julen bortplockad! det va på tiden. Vi passade på igår när Moa åkte hem till Zsolts mamma för att umgås lite.

Jag försöker få tag på min hyresvärd Ida på Bovista. Men världens svåraste att få tag på! Har lämnat tre meddelanden men hon han fortfarande inte ringt upp. Jag vill säga till henne att vi vill ha 3:an som vi va och tittade på =) JAG VILL FLYTTA!

Ikväll ska Zsolt på pappaträff med föräldragruppen, det blir säkert trevligt att sitta och prata nyblivna pappor emellan.

Imorgon ska vi på babymassage med föräldragruppen, kan bli givande tror jag.
och efter det ska vi till Ramnäs, för jag måste skriva ut programmen till dopet och fixa dopklänningen  =) Hoppas jag lyckas med det jag tänkt...
Så Nathalie, jag hör av mig när jag är färdig med alla måsten i hos mamma, men blir det för sent så får vi skjuta upp igen :/

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

jag skulle nog kanske kunna göra de för en stooor summa pengar, men samma tanke som dig. men inte så länge som ens egna barn inte förstår..

2010-01-27 @ 20:11:55
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0