Födelsedag, rutin, besök, Alvedon, jul?

Idag ska vi som sagt till Zsolts lillebror som fyller 12.
Hoppas han blir glad för sin present ;) Jag vet iaf att han kommer använda det vi köpt.

Hittills har jag inte gjort så mycket. Dammsugit bara, och städat lite i badrummet.
Klätt på mg, sminkat, fixat håret... men det gör jag varje dag som rutin.

Imorgon kommer Zsolts farbror med familj hit. Dom har inte träffat Moa än. Dom har varit bortresta och vi har inte alltid varit hemma, så det har liksom inte blivit av. Men imorgon så! Och så tror jag att dom kommer på dopet också :) Det är alltid trevligt att träffa dom.

Moa är lite ängslig idag, jag tror att det värker lite i benen. Hon fick inte feber igår vad vi vet, sista tempen tog vi runt midnatt. Men vi gav en Alvedon mot värken, så att hon skulle sova ordentligt. Och det gjorde hon som vanligt från 00:30-08:45 :)
Nu har hon slumrat till bredvid mig på soffan. Hon har busat mycket idag med en gul giraff som hon fick från sin farfar, trots att hon liksom gnyr lite ibland. Men nu har hon en Alvedon i kroppen så då kunde hon väl slappna av.

När ska man plocka bort julen? Jag har inte gjort det än, jag trivs med julpynt och julgran här hemma. Jag skulle vilja ha vinter och jul heeeeela tiden! :D Älskar snö och kyla utomhus, och ljus och värme inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0