Duktig flicka!

Moa har sovit jätte duktigt i nån månad nu! Men inatt slog hon rekord. Hon somnade ca 22.00 och vaknade 09.15! Hon sov alltså lite över 11 timmar i streck! utan mat utan napp, bara sov :) Duktig flicka.
Jag har länge funderat på att lägga henne för natten klockan 22 istället för 24, men trodde då att hon skulle vakna klockan 6 istället för 8. Men inatt funkade det jätte bra.

Igår va jag och mamma och fyndade kläder till Moa  i strl 68 och 74. Vi handlade för 1200 kronor! Men fick 7 bodys, 3 byxor, en pyjamas, en sjal och ett par vantar! Plus doppresent till Robin, hårfärg till mig och nya nappar och flaska till Moa. Mamma va så snäll och betalade hälften ;)

Idag har vi gått på lite promenad, bakat sockerkaka, och spelat massor med UNO med pappa! :D Moa va också med och bildade lag med min pappa ett tag. Super mysigt! Har bild men märkte att min kabel till kameran är hemma, så det får bli en reigncheck på det!

Imorgon hoppas jag att mina filmer från cdon.com kommit. Jag har beställt 6 stycken Disney klassiker och Den galoperande detektiven 1 & 2 - Ni vet Ace Ventura!! SÅ JÄVLA BRA!

Sitter i Ramnäs, är super duper trött... imorgon åker vi hem igen, till katterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0