sova sova sova

Idag sov jag bort hela dagen, gick upp runt 19:00. I hopp om att bli frisk snabbare. Men det verkar inte gå snabbare för det. Känner fortfarande svullnad i halsen och lite "febrig" i kroppen.
Jag mådde JÄTTE illa imorse när Moa väckte mig. Trodde jag skulle kräkas. Jag tänkte "vad fan nu då? jag är väl inte gravid igen??" Men sen kom jag på att läsa bipacksedeln till mitt penicillin. Och där stod det ju att det är 50% chans att bli illamående. Så det är nog därför ^^

Jag har funderat på sista tiden, likaså min syster Sirpa märkte jag, att om jag skulle bli gravid igen redan nu så skulle det inte göra så mycket :) hihi.
Är lite stressad över att skaffa större boende bara, men har man inte pengar så har man inte. Och även att hinna gå ner i vikt innan nästa graviditet, det vore ju det bästa.
Fast det är en riktig diet att bli sjuk och inte kunna, vilja eller orka äta :P Prova det ni som har lite kilo ni vill bli av med.
Skaffa Halsfluss och feber på samma gång. Halsen svullnar upp så att ni inte KAN äta. Ni mår så dåligt att ni inte ORKAR äta. Sen äter ni penicillin och då mår ni så illa att ni inte VILL äta ;) Och vips så har ni gått ner nåt kilo på en vecka. Om inte annat så minskas magsäcken.  (provas på egen risk)
Neeee, nu va jag ironisk. Va tvungen att nämna det, för man vet ju aldrig vem som läser bloggen. 


Haha, lyckades få en jätte rolig bild på Moa när vi fick hem henne efter nyår.
Hon ser ut om en sån där lite gossedjurs hund som har jätte stort huvud och stora ögon!
♥SÅ SÖT!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0