Snart dags för flytt!

Imorgon startar flytten av grejer till den nya lägenheten. Den ska då vara städad och klar.
Och dom ska ha rättat till felet dom gjorde i köket, nämligen satte upp helt fel tapeter! :P

Mamma kommer hit runt halv ett, sen åker Zsolt och hämtar upp bärhjälp i Irsta och hämtar släpet i på pappas jobb. Sen ska Moa till Farmor på Vallby, hon ska sova över där igen. Känns bättre att hon kan vara där hon får uppmärksamhet hela tiden och slipper allt stoj och stim med flytten. Hon sover där just för att både jag och Zsolt kan fixa och dona med lägenheten till sent på fredag kväll och sätta igång igen tidigt på lördag. Sen får Moa komma till ett helt nytt hem på lördag kväll föropnningsvis :)

Sen på Söndag är det städning av denna lägenhet och besiktning på Måndag :)
Måste hinna måla sovrumsväggen... vår fina fondvägg dög nämligen inte för den nye hyresgästen (!?) Jag fattar inte varför, men hon ville absolut inte ha någon fondvägg, och helst vill hon ha hela rummet i beige!
Ja... hon är ganska "beige" hela hon, tanten från stockholm :P

Just nu är Zsolt iväg och målar badrum och klädkammare i nya lägeheten. Det ska bli fräscht vitt :)
Kan lägga upp bilder på det hela sen om jag kommer ihåg.
Moa ligger bredvid mig i soffan och pratar med sin napp, så gullig. Fast nu börjar hon bli lite trött. Det är en matning kvar innan hon ska sova för natten :)
Igår åt hon sista gången 23:15 och sov till 7:00, vilket förvånade mig, för hon brukar sova till 08:30! Blev ju 1½ timme mindre sömn för mig :( hehe, bortskämd man är :P

Jag beställde nya lakan till sängen från Ellos.se.
Kommer passa jätte fint med vårat nya tema i sovrummet- nämligen LILA!

    

Kommentarer
Postat av: bigi

Om ni behöver lite extra hjälp så har n mitt tele nr =) Och tack så jätte mycket för tackkortet :D Jätte söta bilder!! Ha det så bra så länge så ses vi senast den 27 va? om inte annat =) kram på er!

2010-03-01 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0