Fixa bil, god mat, bilder

Zsolt håller på att fixa bilen. Kylaren läcker så han och pappa har hällt i kylartätning. Hoppas det räcker, för annars måste vi betala 2400 kronor för en ny kylare :/
Han håller dessutom på att ta rent bilen invändigt :) Kul att han vill hålla bilen ren och fräsch.

Moa ligger och sover, hon har ätit jätte bra idag. Hon är dock helt röd på kinderna, så det är väl dags för en tand snart? ;) Hon är ju trots allt 4 månader och 8 dagar nu. Kul om hon skulle slå Robins 4 månader och 16 dagar för första tanden. Tror inte det blir så, men det får vi väl se.

Nyss åt vi Potatisgratäng med fläskkotletter och kycklingfilé, sallad och min egen gjorda sås, det blev himmelskt god :P

Till senare ikväll ska jag och Zsolt göra smulpaj. Med hallon, blåbär, röda vinbär och mycket BJÖRNBÄR.
Sen sparar jag lite björnbär till frukosten imorgon, passar perfekt till Arlas CULTURA Dofilus Vanilj :D

Gjorde nyss en adressändring. 410 kronor kostar det (!) Vet inte riktigt hur det där funkar och hur man ska göra, får alla reda på att jag flyttat då? Företag alltså. Som banken, skatteverket och alla andra viktiga företag.

Lite bilder från tidigare i veckan och idag :)
(klicka)
      
Moa med far sin                 Vinke-vink!               Här syns de rosiga kinderna!


Kommentarer
Postat av: bigi

hon är så fin :´)

2010-03-02 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0