Idag, Lördag, imorgon!

På babyrytmiken va det tomt idag, endast Moa, Oscar och Dexter va där.
Johannes hade tydligen blivit sjuk och många hade andra planer idag. Men inte vi :)
Moa har varit så himla mammig idag. Hon ville INTE ligga själv framför mig på filten medan jag skulle göra ramsor och gester för henne. Nej, hon skulle upp i min famn, annars var det krokodiltårar som gällde.
Mysigt dock ;)

Sen va jag på Systemet när Zsolt kommit hem och tog hand om Moa.
Innan det var jag förresten på Ica Maxi och tappade min vante :´( Hatar att tappa saker! Har inte tappat vantar sen jag var typ 10 år, känns ju förj*vligt!
Hur som helst, vi ska på Fest hos syrran på Lördag. Vi ska åka Pulka/soppsäck/stjärtlapp och dricka sprit :)
Eller jag dricker Tequila Rose och Zsolt dricker Plommon Brandy. Efter det ska vi gå in och spela Rock Band och Singstar :P Yeaah, ska bli roligt.
Moa ska sova hos sin farmor, som just nu har besök från sina föräldrar, så det passar ju jätte bra. Får dom umgås lite med Moa :D

Javisst ja, imorgon ska jag och svärmor på bio igen :) Nu ska vi se Wolfman.
Skriver sen om den va bra eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0