Gonna miss you Picasso!

Ja, nu har han också flyttat, MIN lilla myskatt bor hos Johanna, aka Poki.
Det verkade gå bra iaf. Hon har en liten liiiiten honkatt sen innan. Och henne kommer nog Picasso att gilla. Hon är svart/vit precis som han. Jätte fina är dom båda två.
Känns rätt så bra nu faktiskt. Har inte gråtit alls idag, tänka sig. Men jag har gråtit mycket tidigare för Picassos skull. Speciellt när han mös med mig på soffan här en kväll... men det var innan jag visste att han skulle till ett så bra hem :)

Har försökt få tag i Taina via mail, hon som köpte Presley, men utan framgång. Imorgon ringer jag dit.
Vill ju veta hur det går för tjockisen... Presley alltså!

Nu är det kattfritt hos oss. Så nu kan Pappa komma på besök och stanna lite längre än 20 min :P
Så lite possitivt är det ju utan katterna.
Vi kan ha sovrumsdörren öppen, slipper kattlådan, slipper katthår i soffan, kan lämna Moa ensam i ett rum utan att oroa sig över att katterna lägger sig över henne.... ja. Det är vårat liv framöver, utan husdjur.
Hur ska jag klara mig (!?)

♥ Picasso ♥



Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

skulle tippa på de, nu när dom är ensamma sitter hon ibland vid sovrums dörrren och ropar, eller vid ytterdörren. men de kommer gå galant :)

2010-02-09 @ 15:29:33
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Syster-Yster

Har tänkt på en sak. Picasso är ju lik min Kaisa som jag hade. Men min hade lite mer vitt kring nosen. Och att Presley var lite lik Tiita. Kul när man tänker efter. Dom var ju båda våra älsklingar. Kram Kram

2010-02-16 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0