Framkallning, flytt, pyssel

Idag har jag gått upp vid helv elva tror jag :P Både ja och Moa låg och segade i sängen :)
Men sen blev det full fart. Har pysslat här hemma, mamma kom förbi och spacklade några hål i väggen och tog hand om Moa, så att jag kunde diska och ringa en massa samtal. Bl.a. om barnförsäkring och dagmamma ;)

Nu sitter jag och ska framkalla ca 400 bilder (!) det är från November 2009, så det är mest på Moa ;)
Jag var och köpte tre fotoalbum på Coop Form. Jag har nämligen en model redan här hemma som dom hade utförsäljning på. Jag hade köpt fler om det funnits. För sen när jag har fyllt dom här fyra då, var ska jag få tag på just denna model av fotoalbum?! Jag är ganska petig med att jag vill ha samma sort, för det är finare i bokhyllan sen. Men men, det problemet får bli då.
För nu har jag massa annat att fokusera på. FLYTTEN bl.a. Vi flyttar om 12 dagar, alla kartonger ligger här, men dom är fortfarande tomma! Sirpa och mamma skulle komma hit tisdag och onsdag nästa vecka, då kommer det mesta att bli klart. Men liite stress känner man ju ändå.

Imorgon är det förbesiktning av vår nuvarande lägenhet. Så vi får se vad vi måste åtgärda innan vi flyttar. 

Nu ska jag pyssla lite, jag ÄLSKAR att klippa och klistra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0