Fest hos Lindvalls i Lördags :)

Vi lämnade Moa hos Zsolts föräldrar, sen blev vi hämtade runt kvart över tre av Veronica och Kristian.
Väl framme så tog vi på oss munderingen och bar oss iväg mot pulkabacken...Livsfarlig backe!
Och jag som då inte druckit något blev lite feg efter ca 4 åk. Men det är inte så konstigt, redan första åket höll på att ta kål på mig!
Jag åkte ju rakt på ett gupp som var absolut omöjligt att se och försöka styra ifrån, pulkan och jag flööög upp i luften och t.om. min mössa flög av. Lite ont fick jag, plus massor med snö upp i ryggen :S Jag har faktiskt blåmärken på baksidan av mina knän, där pulkan låg och tryckte :P Haha, men det ska ju synas att man haft kul.
Inte bara jag har blåmärken. Veronica hade också blåmärke på armen, men det var inte från pulkaåkning, utan det var när Christer försökte få upp henne på dansgolvet ;) Ja, Christer blev lite dragen och tänkte nog inte på hur hårt han tog i.

Hur som helst. Efter pulkaåkningen och grillning så var jag som en isbit! Så det var skönt att komma inomhus och fixa sig lite och sen börja dansa och ha det trevligt. Vi sjöng Sing-star som galningar :P Det är rätt så svårt när man inte kan knepet ;)
Zsolt blev trött och somnade, vilket han inte ens kommer ihåg. Sen fick jag, BOKSTAVLIGEN, släääpa honom från soffan i vardagsrummet till hallen, där jag hällde iskallt vatten över hans huvud för att få honom att ställla sig upp och klä på sig. Inte så snällt kanske, men jag är van att behöva ta till med hårdhandskarna, han sover ju som en stock! Och vår skjuts stod ju och väntade :P
Väl hemma så värgade han duscha bort röklukten från grillningen så han fick sova på soffan :)
Dagen efter gick jag upp vid tolv och vi åkte iväg för att äta pizza. Sen hämtade vi Moa på Vallby och åkte till Ramnäs, där vi sen spenderade natten.

Lite bilder från festen:
(klicka)

             
Grabbarna                                Sirpa & Jag                 Zsolt & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0