Babyrytmik, ugnspannkaka á lá Zsolt

Vi var på babyrytmiken idag, jag och Moa. Hon tycker att det är JÄTTE KUL! Det märks på hela henne att hon blir helt exhalterad av alla andra bebisar och bus som vi hittar på med sånger och ramsor.
När vi kom hem var hon ganska så slut... hon sov faktiskt från att jag la henne i vagnen borta vid öppna förskolan, ca 15:15, fram till 19:00!

Imorgon kommer en tant hit och tittar på lägenheten. Ska fråga om hon vill ha två katter med på köpet ;)
Annars så kommer en familj och hämtar Presley imorgon, om jag inte får båda två att hamna hos tanten.

Nu ska jag packa ihop resterna av ugnspannkakan, som Zsolt gjorde, i matlådor.
Sen blir det göra rent kattlådan och sen kolla på Andra Avenyn på svt Play, för vi missade tyvärr avsnittet igår.


♥ Moa idag efter den lååånga tuppluren, mys och bus på samma gång ♥
 

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Vad söööööt

2010-02-07 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0