Stackars Viktoria... kanske?

Ja, stackars prinsessan Viktoria! På alla tidningar kan man idag läsa om hennes "möjliga bebismage". Har nån tänkt på att det kanske bara är all NOBEL MAT hon nyss slängt i sig som tar plats i magen?! :O Men ja, det kan ju vara möjligt att det är en bebis på gång också, och jag hoppas att det är så! Annars så kan det ju inte vara så kul för Viktoria.

Moa är och myser med Farmor, och vi ska gå på fest ikväll :D
Jag ska bara duscha och fixa mig till dess :/ Känner mig inte så sugen på att stå framför spegeln i 3 timmar just nu :S Men det måste göras, för jag DÖR ju hellre än att göra en fjortis version av "fest". D.v.s. mjukisbyxor, gina tricot linne, slarvig toffs, brunkräm och folköl! xD
Nej jag ska göra det ordentligt, som alltid! Hahaha.
Först ska vi lyssna på lite party musik!!! Rock Away!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0