Onsdag den första DECEMBER!

Jahopp, ska väl lägga mig strax. Ska ta bussen till jobbet kl.07.25, det är helt lagom tycker jag! :D
Det är lite nervöst, får väl se hur mycket som sitter kvar i huvudet, långt långt där bak i hjärnan. Hehe.

Moa har fått lite nya kläder, lite basplagg bara, men väldigt fina. Zsolt fick också ett par jeans, en skjorta och en tjocktröja. Jag fick en klänning, en polotröja och ett midjeskärp :) Allt passade bra. Beställde på h&m hemsida.
Jag bad Moa gå lite catwalk för mig och visa upp hennes kläder, blev lite roliga bilder:
(klicka för förstoring)
     


Nu är jag inte lika bekymrad över att lämna dessa två hemma ensamma, det kommer gå bra och bli rätt så mysigt kan jag tro:


Men ååå vad jag kommer sakna min Moa!!! :(

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Ja det syns vem hon har fått sin lilla manekäng stil ifrån. Jag minns en liten tös som ÄLSKADE att manekänga som liten.



Dennis hade fått luftrörsinfektion, så penicilin i 10 dagar. Kom bara huxflux igår em o sa att han kunde inte andas så det va bara att boka tid. Han fick andas in extra astma medicin + att vi ska ge ytterligare hemma lite oftare nu framöver "normala" dosen vi brukar ge. Nu sover han iallafall lite lugnare.

Kraaam

2010-12-01 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0