Lördag den fjärde December

Jag somnade på soffan igår kväll när vi skulle titta på film. Då sa Zsolt att jag skrattade i sömnen, och att jag drömde om att slå in paket på Cervera! Haha, redan arbetsskadad.
Jag var rätt så trött, fick börja tvätta så fort jag kom hem vid 18:30, och så ville inte Moa sova klockan 19 för hon hade inte fått sova middag som hon skulle :( Så Moa var vaken till 22:30! Jag vet hur viktigt det är att Moa får sin middagslur på dagen :S och nu vet Zsolt också det.

Idag sov vi hela familjen till kvart i tio. Sen åkte vi till Ramnäs för att Zsolt skulle fixa färdigt den där väggen till mina föräldrar. Mamma ville ha en annan textur tydligen :/ Zsolt är väl inte överförtjust i att behöva göra om allt, men han klagar inte heller :)

Nyss vart det lite småkaos här när Daniel, min kära systerson, inte hade några öron kvar efter maten :S
Men min mamma har väl inte världens längsta stubin heller. Hehe.

Vi åker hem idag i alla fall, jag orkar inte stanna kvar här, jag vill HEM och mysa i julpyntet och kanske köpa hem lite glögg!
Ikväll planerar jag att slå in lite julklappar som jag köpte i smyg igår ;P Det är fördelen med att man jobbar mitt i stan ;P

Kommentarer
Postat av: bigi

Haha :P alltid kul att köpa julklappar till andra :D Tack för julkortet :D Måste ta och bli duktig på dedär jag med! :P

2010-12-04 @ 17:54:19
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0