Julgranen är påklädd

Igår klädde vi julgranen, jag och Moa :) Zsolt tittade bara på som vanligt.
Jag fixade grenarna på granen och Moa dammsög upp alla plastbarr som ramlade ner på golvet med den lilla hand-dammsugaren. Men hon ville inte riktigt hänga upp bollarna och grejerna i granen, att dammsuga var roligare!

Jag och Moa har blivit förkylda, det började för Moa i fredags, och nu har det smittats över på mig :S Hoppas jag mår lite bättre till på onsdag då jag ska jobba. Annars kan det ju bli kämpigt och opraktiskt att ha en rinnande näsa och en rivande hals när man ska prata med kunder och slå in paket :S

Jag har smyghandlat färdigt alla julklappar till Zsolt :D I år blev det 3 paket, jag är riktigt nöjd med dom!
Moas klappar har vi ju handlat tillsammans, och dom två får räcka :)

Jag var helt inställd på att det var tisdag idag! Så jag trodde att jag skulle jobba IMORGON, men det är ju i ÖVERMORGON! :D Skönt att "få en dag extra" att försöka bekämpa förkylningen.

Moa dammsuger :) Duktig flicka!
(klicka för förstoring)


Det färdiga resultatet, SKIIIIT snyggt med vit julgran!! :D

Kommentarer
Postat av: bigi

Ni får ta och krya på er!! :P Party party ;) Och lycka till på jobbet :D

2010-12-07 @ 11:09:43
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0