E-town today!

I brist på annat att hitta på så åkte vi till Eskilstuna idag, Tuna park. Där hittade vi en hel del fina grejer till oss alla! Skor, linnen, klänning och toppar till mig :) Mysdress och pyjamas till Moa, och Jeans till Zsolt :)

Imorgon blir jag ytterligare ett år äldre. Det vill säga 21 år!!!!! :S
Herregud....
Men det känns inte lika hemskt längre. Jag minns ångesten över att fylla 19 och 20. Men nu är jag ganska lugn faktiskt. Jag vill ju egentligen vara 17 all my life, men vem vill inte det?! Vara ung alltså.
Men jag har insett, att 21 inte är så himla gammalt heller.
Grattis till lilla mig. Imorgon har jag önskat mig sovmorgon till åtminstone 9-10. Får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0