Torsdag den Tolfte Augusti

Ah, börjar må liiite bättre. Förutom att helgens planer inte går som jag vill :(
Men men, får kanske skjuta upp dansandet till en annan helg.
Zsolt föreslog annars att vi kunde åka till eskiltuna, där ska det vara typ som arosfestivalen :) Så han ville gå runt där med Moa i vagnen och kolla in stället. Så det blir ju en bra back-up plan om det andra skiter sig.

Satu skulle ha kommit hit imorgon, men hon fick plötsligt ont i ryggen :S Så hon skulle till en kiropraktor istället. Det är ju lika bra för jag är nog inte så bra på att fixa ryggar :P

Moa ligger och sover och jag blev precis färdig med min nya Header. Fin va? :D

Jag har inte ens klätt på mig eller fixat mig idag... längtar tills man blir frisk och full med energi igen, så man kan bli människa ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0