Torsdag den Tjugosjätte Augusti

Idag gick jag och Moa upp ur sängen, slängde på oss kläder, åt frukost och skyndade oss iväg till Ikea för att träffa Sirpa och Robin! :D
Vi gick runt lite på Hälla Shopping först. Där köpte jag lite halk-strumpor till lilla Moa, det behövs ju sånt nu när hon ska stå och försöka gå runt möbler hela tiden :P Jag köpte även en t-shirt till henne där det står "MOM LOVES YOU", den är mörklila med färgglad text, super snygg!
Sedan gick vi till Ikea, där åt vi mat och fikade ganska länge. Sen blev det bråttom, Sirpa skulle ju hämta Daniel på dagis klockan 14! Så vi sprang snabbt in och tog 2 duschdraperier som jag skulle ha, jätte fina va dom! Det va ju lite kö vid kassan och vi dröjde lite väl länge inne i affären också, så Sirpa blev nog garanterat sen till dagiset. Men som tur är så sparkar dom ju inte ut barnen prick klockan två ;P Hehe!

Väl hemma så har vi lekt och busat. Jag har även hunnit städa och plocka lite grejer i brist på annat :P 
Nu är Zsolt på träning och jag kollar på Biggest Loser som vanligt. Moa ligger i sängen och ropar på mig, men jag hör att hon inte är ledsen än så länge, utan hon ropar bara med en jätte rolig röst ^^ Hehe.
Efter Biggest Loser och efter att Moa somnat så ska jag färga håret inför imorgon. Jag har bestämt mig för att inte ha peruken trots allt, utan jag kör med mitt egna hår. För jag vill ha STORT och MEGA LOCKIGT hår imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0