Salong Saara, bondhålan surahammar

Jahopp, ska färga slingor i mammas hår och sen noppra hennes ögonbryn. Det är helt okej när hon erbjuder 2 paket blöjor och en grön pappers peng för det ;)
 
Min kusin Pasi med familj ska tydligen hem till syster Sirpa idag, så får se om jag hinner träffa dom kanske :D Det var ju huuuur länge sen som helst! Men jag har tvättid klockan fyra och dom låg fortfarande i sängen och sov vid klockan 10, så det kan bli knappt med tid :S

Annars händer inte så mycket. Moa kryper och härjar som vanligt. Hon har fått för sig att krångla lite under nattningen. Bara för att jag börjar lägga henne vid 20:00 varje kväll, istället för att hon själv får välja när hon ska sova. Men efter 30 minuters skrikande/gnällande, bökande och kramar och pussar så somnar hon iaf, oavsett hur "icke-trött" hon låtsas vara.

I helgen vankas det kräftskiva hos syster Sirpa i Surahammar. In till bondhålan alltså, och kanske t.om. sova där!
Moa ska vara med så det blir inga snaps för min del. Nån måste ju hålla sig rak utifall det skulle hända nåt. Och hoppas Zsolt inte tänkt ta allt för många han heller, för han har haft en stressig vecka med lite sömn, och det är ju aldrig bra om man ska dricka starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0